Thursday, November 6, 2008

RAWATAN UNTUK MENDAPATKAN ZURIAT



RAWATAN UNTUK MENDAPATKAN ZURIAT

• Anak atau anak-anak merupakan suatu anugerah Illahi yang tidak ternilai kepada manusia. Keriangan dan tangisan anak-anak merupakan hiburan yang tidak ternilai bagi ibubapa penyayang.
• Tetapi berlainan sekali dengan pasangan yang lambat mendapat cahaya mata. Mereka menjadi gelisah menanti hari-hari dimana mereka dikurniakan anak.
• Merawat pasangan-pasangan yang menghadapi masalah ketidaksuburan adalah satu ibadah. Apabila mereka berjaya mendapatkan zuriat, kita bersama-sama kongsi kemeriahan dan kegembiraan dengan mereka. Bagi mereka kelahiran seorang cahayamata tidak boleh dinilai dari segi wang ringgit. Memang benar mereka perlu untuk membelanjakan banyak wang serta mengorbankan masa dan tenaga khususnya bagi mereka yang perlu menjalani berbagai-bagai kaedah rawatan yang canggih dengan menggunakan teknologi kesuburan seperti bayi tabung uji ataupun menjalani pembedahan untuk memperbaiki peranakan mereka.

• Kini, anda tidak perlu bimbang lagi kerana anda akan membeli akar kayu yang di jual oleh saya dan dihasilkan sendiri oleh paksu saya.

PENGALAMAN MEMINUM AKAR KAYU

KISAH 1
q Saya mempunyai seorang paksu yang telah berkahwin selama 6 tahun.Masalahnya dia tidak mempunyai zuriat sendiri.Beliau berjumpa dengan bapak mertuanya sendiri di baling kedah.Paksu & maksud saya dipaksa meminum akar kayu yang telah di buat sendiri oleh bapak mertua paksu.Setelah 2-3 peket minum.Paksu dapat menghasilkan zuriat sendiri.Pada tahun ini 2007, paksu saya akan menimbang seorang lagi cahaya mata yang ke-4.Oleh kerana kerjayaan bapak mertuanya menghasilkan akar kayu.Beliau telah memperluaskan lagi pernigaan akar kayu ini.Paksu saya telah mengiklankan di dalam akhbar harakah.Boleh dikatakan seluruh rakyat Malaysia termasuk sabah dan sarawak menerima sambutan ini.Alhamdulilah….ramai yang menelefon semula memberitahu keputusan yang amat mengembirakan paksu saya.

KISAH 2
q Pada tahun 2003-2004 saya telah berlajar di ILPKL.Saya telah bertemu dengan pensyarah (lelaki)saya.Saya dapat tahu beliau telah berkahwin selama 11 tahun dan tidak mempunyai zuriat sendiri.Saya memberanikan diri untuk bertanya dan menjual akar kayu tersebut.Sebelum itu…saya memberitahu beliau bahawa, akar kayu ini hanya boleh dimakan sebanyak 3 peket sahaja.Jika selepas 3 peket itu di minum dan tidak nampak apa2 hasil.Beliau perlu berhenti dan mencari jalan lain untuk berubat.Tetapi ..selepas isteri beliau minum akar kayu peket ke-3.Isteri beliau hamil.Baru-baru ini saya telah melihat sendiri anak beliau.



KISAH 3
q Saya mempunyai seorang kawan semasa di ILPKL.Beliau memberitahu masalah kakaknya kepada saya.Kakaknya selalu gugur dan tidak dapat untuk menyelamatkan zuriatnya.Jadi saya memperkenalkan akar kayu tersebut.Seperti biasa pesanan untuk kakak beliau,perlu minum 3 peket sahaja akar kayu.Jika tidak berhasil minta cuba cara lain.Alhamdulilah…kali ini pun berhasil.

KISAH 4
* Pada bulan 5 & 6 tahun 2008 saya telah menjual akar kayu ni kepada seorang pelangan perempuan yang berkerja di UPM yang inginkan anak. Saya akan beri satu pesanan sama seperti pelangan lain "perlu minum 3 peket sahaja akar kayu ini atau tiga kali beli."kali pertama beliau minum berjaya. kemudian pada tarikh 21 june 2008 jam 14:14:23 beliau sms saya bahawa beliau telah mengandung selepas makan dua peket akar kayu. Alhamdulilah apa yang beliau inginkan menjadi.
* Semiggu selepas saya bersalin....saya menerima sms lagi daripada beliau .Pada 23 jan 2009 jam 21:13:13 beliau memberitahu saya yang beliau selamat melahirkan anaknya pada hari isnin. Beliau mendapat anak perempuan. Syukur dengan apa yang allah anugerahkan.

DOA UNTUK DAPAT ZURIAT

Ikutilah contoh Nabi-nabi Ibrahim dan Zakaria , masing-masing tidak putus-putus berdoa kepada Allah untuk mendapat zuriat yang soleh

Ertinya : 'Ya Allah! Engkau mengetahui apa yang saya sembunyikan dan apa yang saya lahirkan, terimalah uzur saya; sesungguhnya Engkau mengetahui hajat ku, berikanlan permintaanku dan Engkau mengetahui apa yang ada pada diriku, maka ampunilah dosa ku.'

KHASIAT AKAR KAYU UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN

LELAKI

Ø Membanyakkan benih
Ø Memekatkan air mani
Ø Bertahan lebih lama

PEREMPUAN

Ø Membetulkan perjalanan darah haid
Ø Merapatkan system peranakan
Ø Membanyakkan benih

Ubatan ini perlu dimakan selepas haid serentak bersama suami dan isteri

HUBUNGI AISHAH

cahayamata99@hotmail.com
nisah_79@hotmail.com
012-2303059 sms/call
HARGA UBAT AKAR KAYU


SEMENANJUNGMALAYSIA PEREMPUAN RM 85+ LELAKIRM35 + POS LAJU RM6.00
JUMLAH RM116.00


SABAH & SARAWAK
PEREMPUAN RM 85+ LELAKIRM35 + POS LAJU RM20.00
JUMLAH RM130.00

SINGAPORE
PEREMPUAN RM 85+ LELAKIRM35 + POS LAJU RM60.00 =RM170.00

BRUNEIPEREMPUAN RM 85+ LELAKIRM35 + POS LAJU RM70.00
JUMLAH RM180.00



Oh ! Tuhan kurniakanku zuriat yang baikbuat penggantiku di dunia ini.Engkaulah yang memiliki kebaikan dan mahamengetahui apa yang baik untuk kami.

PERCAYALAH KEPADA YANG MENCIPTAKAN KITA.KITA HANYA
BERUSAHA……ALLAH SAHAJA YANG MENENTUKAN
WASSALAM

1 comment:

Asu said...

salam aishah, sy berminat dgn ubat ni..boleh tak aishah email kan sy utk makluman lanjut?

iffa_othman82@yahoo.com